سیاست های تولید محتوا

در دوره شتاب عصر دیجیتال تنظیم و تهیه سیاست های تولید محتوا می تواند هم برای مخاطب و هم برای تولید کنندگان راهگشا باشد. دنیای لاستیک وکیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما متعهد به تولید محتوایی مناسب و مفید برای مخاطبان خود هستیم. هدف ما افزایش آگاهی شما عزیزان است. بدین منظور در اساسنامه خود مجموعه ای از دستورالعمل ها را در این باره تدوین کرده ایم که به شرح ذیل می باشد:

اصالت و صحت

رعایت شئون اخلاقی از اصول دنیای لاستیک وکیلی است. به همین منظورتمامی محتوا ها از نظر صحت و صقم و با رعایت حق مالکیت معنوی تولید می­شوند. دنیای لاستیک وکیلی این مهم را در محتوای متنی سایت و فضای مجازی سرلوحه کار خود قرار داده است. در صورت مشاهده گزارش تخلف نیز به سرعت رسیدگی لازم صورت می گیرد. امنیت خاطر و اطمینان مخاطبان، سرمایه ما است. محتواهایی که سبب سردرگمی و احساس ناخوشایندی می شوند منتشر نخواهند شد. بدیهی است رعایت حق مالکیت معنوی نیز از مسائل مهم و اصولی این کار تلقی می شود.

کیفیت محتوای دنیای لاستیک وکیلی

 تلاش ما انتقال مطالب به صورت ساده اما جامع و کامل است. این مهم مارا بر آن داشته تا در زمینه تولید محتوا سعی در نوشتن محتوای باکیفیت و تاثیرگذار برای رسالت اجتماعی خود داشته باشیم. همچنین با بهینه سازی محتوا  و استفاده از کلمات کلیدی مناسب اطلاعات مطلوبی به مخاطبان خود عرضه کنیم. ما به تولید محتوای اصولی متعهد هستیم. مطالب آموزشی سایت بر اسسا نیاز روز شما عزیزان تهیه و تولید می شوند.

همکاری و تعامل

تلاش ها ی ما زمانی نتیجه بخش خواهد بود که شما نیز مارا در این امر خطیر یاری نمایید. نظرات، انتقادات و دیدگاه های شما چراغ راه ما خواهد بود. یقین بازخورد شما عزیزان و اعمال تغییرات لازم می تواند در بهبود عملکرد ما تاثیر گذار باشد. اعضای تیم تولید محتوای دنیای لاستیک وکیلی  مشتاقانه منتظر دریافت نکته نظرات شما هستند.

بستن
مقایسه