آشنایی با لیفتراک آریا

لیفتراک چیست و چه کاربردی دارد؟ از این ماشین آلات صنعتی جهت جا به جایی، باربری وسایل سنگین و پیشبرد کارها استفاده می‌کنند. ظرفیت‌های گوناگونی دارند و با لاستیک لیفتراک توپر و بادی به بازار عرضه می‌گردند. در صنایع ساختمانی، انباری‌ها، کشتی‌سازی، بنادر و صنایع فلزی به کار می‌روند. اوایل قرن بیستم صنعت لیفتراک سازی در جهان متحول گردید. اولین بار ایالات متحده آمریکا اقدام به توسعه صنعت لیفتراک، تراکتورهای برقی و… زد که با گسترش آن محبوبیت لیفتراک‌ها شدت یافت در ادامه به بررسی آن‌ها در گروه لاستیک وکیلی خواهیم پرداخت؛

لاستیک لیفتراک آریا

انسان‌ها همیشه به دنبال ابزارها و سیستم‌هایی می‌گردند که بازدهی کارشان را افزایش دهند. بالا و پایین کردن وسایل درون این دستگاه به وسیله شاخک‌های جلویی نصب گردیده بر روی سیستم انجام می‌‌شود. سه وظیفه اصلی این ماشین شامل جا به جایی، انبارکردن و حمل‌و‌نقل آسان می‌باشد. شاخک، دکل و الحاقات اعضای تشکیل دهنده سیستم لیفتراک به شمار می‌روند.

یکی دیگر از نام‌های لیفتراک که ممکن است به گوش شما نیز رسیده باشد، چنگال کامیان است. این اصطلاح به دلیل کارهایی که دستگاه انجام می‌دهد به آن نسبت داده شده است. برخی از لیفتراک های به وسیله انسان هدایت می‌شوند و به اپراتور اجازه نشستن نیز می‌دهند. لیفتراک آریا با نصب سیستم گرمتیشی و سرمایشی، فرمون هیدرولیک و… راحتی و استفاده آسان را برای کاربران فراهم کرده است. در ادامه آشنایی با لیفتراک آریا همراه با مشخصات فنی انواع مدل‌های این مجموعه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید : برای خرید لاستیک سنگین همین حالا اقدام کنید .

لیفتراک برقی آریا

مشخصات لیفتراک برقی برند آریا شامل فرمان هیدرولیک، برخورداری از لاستیک توپر آهنی یا همان لاستیک پلی اورتان، الکتروموتور ac، نمایشگر ال ای دی ضد آب، آرامش و آسایشی که صندلی‌ها ایجاد می‌کنند، عملکرد بسیار سریع و مطمئن، کاربرد در فضای کم، صندلی آرگونومیک، کمربندی ایمنی مناسب برای صندلی‌ها، مانور چرخی مناسب فرمان لیفتراک می‌شود.

لیفتراک دیزلی آریا

خصوصیات لیفتراک دیزلی آریا شامل طول عمر بالا، دارابودن مشخصه‌های ایمنی منحصر به فرد، قابل استفاده در محیط‌های باز، برخورداری از سیستم کنترل الکترونی، میزان بهینه مصرف سوخت، دارا بودن سیستم کنترل عیب‌یابی، شامل کاتالیست استاندارد، میزان پخش گاز گلخانه‌ای اندک، برخورداری از موتور ۴ سیلندر، گیربکس، دیفرانسیل و …. می‌شود.

بیشتر بخوانید : خرید لاستیک آپولو را با گروه لاستیک وکیلی انجام دهید .

مشخصات فنی لیفتراک آریا مدل دوگانه سوز

یکی از نمونه‌های پرفروش لیفتراک آریا، مدل دوگانه سوز است که بارزترین مشخصات آن عبارتند از:

  • قدرت بالا در حمل و جا به جایی کالاها
  • استفاده در محیط‌هایی با فضای سرپوشیده و باز
  • مانوردهی مناسب
  • شعاع گردش بسیار پایین
  • ثبات بسیار بالا در فضای کم
  • کارایی با هر دو نوع سوخت گاز و بنزین

شما می‌توانید روی دستگاه لیفتراک آریا، لاستیک توپر و بادی نصب کنید و در محیط‌های کاری مناسب از آن بهره ببرید. خصوصیات منحصر به فرد بالای ایمنی در این محصول کاربران را راضی و خشنود ساخته است.

لاستیک های لیفتراک آریا

آشنایی با لیفتراک آریا و انواع محصولات آن

از مهم‌ترین دستاآوردهای شرکت لیفتراک آریا به

  • مونتاژ انواع ماشین آلات بالابری و جا به جای
  • منتاژ لیفتراک‌های دوگانه سوز از ۱ الی ۷ تن
  • ساخت انواع یدک‌کش برقی، دوگانه‌سوز و دیزلی
  • مونتاژ مدل‌های گوناگون خودروهای برقی
  • ساخت خودروهای ۳۲ نفره
  • انواع خودروهای بیماربر، تاکسی، سفارشی و باربری
  • ساخت و تولید انواع لیفتراک یا تناژ ۱الی ۱۰ تن
  • تولید انواع دکل و الحاقیات

کاربردهای خاص لیفتراک آریا عبارتند از:

  • انواع ریچ‌استاکر
  • سایدلودر
  • لیفتراک تلسکوپی
  • لیفتراک ضد انفجار

مونتاژ موتور سیکلت برند آریا بسیار متنوع می‌باشد و در انواع  ۱۰۰۰،۳۰۰۰، ۶۰۰۰ وات تولید و به بازار عرضه می‌گردد. برند آریا همچنین انواع موتور سیکلت سه چرخ مخصوص مسافربری، کترینگ و حمل بار را تولید می‌نماید.

امروزه شرکت تولید کننده لیفتراک آریا توانسته است با کارخانجات مشهور جهان همکاری داشته باشد. این مجموعه تاکنون نیاز بسیار از صنایع و سازمان‌ها را برآورده ساخته است.

لیفتراک آریا دارای چندین نمایندگی در استان‌های گوناگون می‌باشد که خدمات پس از فروش، گارانتی و ضمانت اصالت کالا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی آریا یک خرید ایمن و مطمئن را برای خود رقم بزنید.

سخن پایانی:

همان‌طور که در این مقاله بررسی کردید:

گروه کارخانجات آریا انواع لیفتراک را در مدل‌های گوناگون دیزلی، برقی و دوگانه سوز تولید و به بازار عرضه می‌دارد. برند آریا در تولید و ساخت انواع تجهیزات که شامل سایدلودر، لیفتراک ضدانفجار و… فعالیت می‌کند. جهت اطمینان از گارانتی و ضمانت نامه تعویض کالا به نمایندگی آن در استان خود مراجعه نموده و یا از طریق تماس تلفنی با شرکت ارتباط ایجاد فرمائید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و به صورت کامل با لیفتراک آریا و مجموعه تولید کننده آن آشنا شده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه