آشنایی با لیفتراک هایستر

از پرقدرت‌ترین و با کیفیت‌ترین ماشین آلات صنعتی موجود در بازار جهانی، مربوط به شرکت آمریکایی محبوب هایستر می‌باشد. این برند با سابقه طولانی ۸۰ سال در تمامی کشورها نمایندگی دارد. آشنایی با لیفتراک هایستر شامل مراحلی است که در ادامه به بررسی آن‌ها در گروه لاستیک وکیلی خواهیم پرداخت؛ 

آشنایی با لیفتراک هایستر

ظرفیت و توانایی فشار بالا در شرایط سخت، لیفتراک هایستر را به یک محصول با کیفیت تبدیل کرده است. اگر به درستی از این دستگاه استفاده کنید و نگهداری‌ها و مراقبت‌ها به موقع انجام گیرند می‌تواند سالیان سال بدون دردسر برای شما کارایی داشته باشد و از خرابی زود هنگام جلوگیری فرمائید. دستگاه لیفتراک شما باید متناسب با شرایط کاری و محیط باشد. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم لیفتراک هایستر در سه مدل گازی، برقی و دیزلی تولید ‌می‌شوند.

در ادامه شما را با مزایای لیفتراک هایستر، مشخصات، نکات ضروری پیش از خرید و در نهایت عوامل مؤثر در قیمت آن آشنا می‌سازیم.

مزایای لیفتراک هایستر

این برند ماشین آلات خود را با ویژگی‌های منحصر به فردی به بازار عرضه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: مصرف سوخت پایین، طول عمر بالا، طراحی بدون نقص قطعات جانبی ، سهولت دسترسی، استفاده از تایر سنگین تیوبلس لیفتراک برای ساید لیفت، لاستیک لیفتراک پر قدرت وقوی، فرمان هیدرولیک، زاویه دید مناسب، قتلایتو کیفیت بالای فرمان ماشین، موتور شورولت، استفاده در شرایط و محیط‌های کاری سخت، عدم خرابی و یا خرابی‌های کم و…

آشنایی لیفتراک هایستر

مشخصات لیفتراک هایستر

از بارزترین ویژگی‌های لیفتراک هایستر به موارد زیر می‌توان اشاره کرد؛

  • برند محبوب و پرفروش در سال‌های اخیر
  • دقت بالا در هنگام تولید و ساخت
  • کیفیت بسیار بالا

لیفتراک هایستر در مدل‌های گوناگوتی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. مدل‌های موجود در بازار شامل: لیفتراک برقی هایستر، لیفتراک ساید لیفت هایستر، لیفتراک دیزلی هایستر و لیفتراک دوگانه سوز هایستر اشاره کرد.

یکی از امکانات بی نظیر در آشنایی با لیفتراک هایستر: داشتن سیستم گرمایشی و سرمایشی منحصر به فرد است که به کاربر احساس آرامش می‌دهد. کارایی و عملکرد عالی به همراه طول عمر مفید، هر مخاطبی را به سمت این سیستم پرقدرت جذب می‌نماید. مهم‌ترین اصل در دستگاه لیفتراک، جابه جایی و حمل بار آسان است.

لیفتراک هایستر توانایی حمل وزن‌های گوناگون از جمله ۳ تن، ۴ تن، ۵ تن، ۱۲.۵ تن، ۴۰ تن، ۹۰ تن، ۲۵ تن و ۱۵ تن را دارد.

بیشتر بخوانید : برای خرید لاستیک سنگین همین حالا اقدام کنید .

نکات ضروری پیش از خرید لیفتراک هایستر

در هنگام خرید لیفتراک هایستر به موارد زیر توجه کنید:

  • خدمات پس از فروش مانند تعویض لاستیک لیفتراک، قیمت لاستیک سنگین هایستر، رینگ لیفتراک هایستر و…
  • محل خرید
  • برند تولید کننده

اگر قصد یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه دارید با توجه به نکات ذکر شده می‌توانید از عدم راندمان مناسب و خرابی جلوگیری فرمائید. قیمت برخی از لاستیک‌های لیفتراک هایستر بسیار بالا می‌باشد. به همین خاطر برخی کاربران اقدام به خرید گزینه‌های دست دوم و کار کرده می‌کنند.  در نظر گرفتن نکات ضروری در این زمینه به شما بسیار کمک خواهد کرد.

 در صورت بروز هرگونه مشکل در تایر سنگین می‌توانید با مراجعه به مراکز تعمییر معتبر، اقدامات لازم را انجام دهید. این ماشین‌ها در مقایسه با سایر نمونه‌ها از بازدهی و طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند.  پس از آشنایی با لیفتراک هایستر و خرید محصول به نمایندگی این شرکت مراجعه نموده اقدامات لازم را انجام دهید.

با دریافت مشاوره مناسب در زمینه انتخاب بهترین تایر سنگین هایستر می‌توانید گزینه مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی ما مراجعه فرموده و سؤالات و مشکلات خود را در زمینه لیفتراک هایستر به دست آورید.

بیشتر بخوانید : خرید لاستیک آپولو را با گروه لاستیک وکیلی انجام دهید .

عوامل مؤثر در قیمت لیفتراک هایستر

جهت آشنایی با لیفتراک هایستر باید با عوامل مؤثر در تعیین نرخ نهایی محصول آشنا شوید.

  • نرخ ارز
  • مدل و نوع سیستم
  • هزینه حمل و نقل داخلی و خارجی

متأسفانه در ایران به دلیل تحریم کشورهای خارجی و نوسانات شدید ارزی، قیمت محصولات کارخانه هایستر ثابت نیست و ممکن است کمی گران باشند.

سخن پایانی:

همان‌طور که اشاره کردیم لیفتراک هایستر در انواع گوناگونی به بازار عرضه می‌گردد. به دلیل تنوع و فروش بالای این محصول، طیف گسترده‌ای از مشتریان به سمت محصولات این کارخانه جذب می‌‌گردند. بازدهی بالا، طول عمر مفید، قیمت مناسب با کیفیت و امکانات عالی، زاویه دید مناسب و… از جمله ویژگی‌های لیفتراک هایستر به شمارمی‌روند.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و پاسخ پرسش های خود را در زمینه آشنایی با لیفتراک هایستر به دست آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه