توزیع لاستیک خودرو با کد ملی

توزیع لاستیک دولتی همچنان با فراز و فرود هایی همراه است. این بار خبر را از زبان روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان شمالی دنبال می کنیم. پس با دنیای لاستیک وکیلی همراه باشید،

حسین حاجی بگلو در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا تاکید کرد: کمبودی در عرضه این محصول در بازار وجود ندارد . وی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ عامل فروش لاستیک در استان خاطرنشان کرد. “میزان جذب لاستیک خودرو در استان نسبت به پارسال افزایش یافته است اما تقاضای کاذب و حباب تقاضا سبب برخی مشکلات شده است.

توزیع لاستیک با کد ملی

حاجی بگلو گفت: توزیع لاستیک خودرو در سامانه جامع تجارت و با کد ملی متقاضیان انجام می شود. وی با اشاره به اینکه در بازار لاستیک خودرو شاهد تخلفاتی همچون دریافت لاستیک های یارانه ای و فروش آن در بازار آزاد هستیم گفت: در این استان ۳۴ فقره پرونده در این زمینه تعزیراتی شده است . مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: عنوان تخلفات این پرونده ها قاچاق و عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو است.

سامانه_جامع_تجارت-ایران

به گزارش اقتصاد انلاین، براساس قانون لاستیک دولتی هر کد ملی می‌تواند سالانه ۴ حلقه لاستیک دولتی بخرد. با این حال سهمیه‌ بندی لاستیک دولتی در خرید از سایت تولیدکنندگان متفاوت است.

دنیای لاستیک وکیلی ارائه دهنده با کیفیت ترین لاستیک وارداتی در ایران. جهت استعلام موجودی به سایت ما مراحعه فرمایید

دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفرهای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه