شانزدهمین همایش بین‌المللی لاستیک به پایان رسید

شانزدهمین همایش بین‌المللی لاستیک به پایان رسید

 

اهداف همایش بین‌المللی لاستیک

اهداف اصلی این همایش موضوعات مرتبط با تولید، تحقیق و نوآوری لاستیک بود. تولید لاستیک پایدار برای سازگاری با محیط زیست و ارائه روش های نوین بازیافت از محور های اصلی این کنفرانس بود.

در این همایش شکت ها و تولیدکنندگان آخرین پیشرفت و توسعه خود را در صنعت لاستیک به نمایش گذاشتند. این همایش با هدف تعامل بازارهای نوظهور برای محصولات لاستیکی، از جمله مناطق آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین و آفریقا، برگزار شد. کارشناسان درباره روندها، چالش‌ها و فرصت‌های رشد در این مناطق به بحث و تبادل نظر پرداختند نکته جالب توجه این همایش پرداختن به نقش لاستیک در صنایع بهداشتی، وسایل پزشکی و تاثیر آن بر سلامت بیماران بود.

دستاوردها

حضور در شانزدهمین همایش بین‌المللی لاستیک برای حرفه‌ایان صنعتی بهره‌های فراوانی به همراه داشت. این همایش سبب اشتراک گذاری دانش، تجربیات و تعامل با همکاران و کارشناسان صنعت در سراسر جهان شد. طی این مراسم فرصت ها و قابلیت های جدید مطرح شد و شرکت های کوچک و نوپا به شناخت بیشتری از این بازار دست یافتند.

شرکت کویر تایر در بخش مقالات برگزیده شانزدهمین همایش و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع لاستیک شد.

شانزدهمین همایش ملی لاستیک

این کنفرانس بین‌المللی لاستیک ، یک رویداد پر انتظار در صنعت لاستیک بود که افراد مجرب را از سراسر جهان گرد هم آورد.در حالی که این صنعت در حال تکامل است، اتصال و اطلاع‌ رسانی از طریق چنین رویدادهایی می تواند مفید باشد

دنیای لاستیک وکیلی ارائه دهنده باکیفیت ترین لاستیک سنگین در ایران. جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفرهای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه