لاستیک واریور: مزایا و معایب

هنگامی که نوبت به خرید لاستیک جدید برای خودرو می رسد، انتخاب لاستیک های مناسبی که نیازهای شما را برطرف کنند زمان بر و سخت است. علت آن هم، تنوع زیاد در لاستیک ها و برندهای جدیدی است که هرساله به بازار های جهانی ورود می کنند. یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی راه پیدا کرده است، لاستیک واریور است. در ادامه با دنیای لاستیک وکیلی همراه باشید.

واریور اهل کجاست؟

لاستیک واریور یک لاستیک چینی است. درباره کیفیت لاستیک چینی شایعه‌های زیادی وجود دارد. خوشبختانه این اتفاق درباره لاستیک چینی، شدت پیدا نکرده، به‌طوری‌که با کمی تحقیق و بررسی می‌توانیم برند های معروف لاستیک چینی را پیدا کنیم و برای خرید لاستیک چینی اقدام کنیم.

لاستیک چینی را با کیفیت‌های متفاوت و سطوح قیمتی مختلف می‌توانید در بازار پیدا کنید. اما برند های معروف لاستیک چینی، درست از همان روش های تولیدی استفاده می‌کنند که در کشورهای پیشرو و پیشرفته شاهد آن هستیم. به همین علت زیرساخت‌های پیشرفته اروپایی در کارخانه‌های چینی بسیار رواج دارد. لاستیک‌ درجه۱ چینی که به اروپا و امریکا صادر می‌شود، استانداردهای اتحادیه اروپا را گرفته اند . کیفیت تولیدهای خود را در سطح لاستیک‌های تولیدی اروپایی بالا برده‌اند. 

سطح استاندارد

استاندارد E4،از استانداردهایی است که در اروپا برای لاستیک‌ها مورد استفاده است. این استاندارد به طور ویژه به مشخصات فیزیکی و تعیین ویژگی‌های ایمنی و عملکرد تایرها پرداخته است.

لاستیک چینی واریور با استفاده از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی توجه زیادی را به خود کسب کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب لاستیک واریور آن را به لاستیکی محبوب و مناسب برای تمام فصل ها و شرایط متفاوت جاده ای تبدیل کرده است. در ادامه نگاهی دقیق تر به ویژگی ها و مزایای این لاستیک می اندازیم. 

مزایا واریور

از مزایای اصلی تایرهای واریور انعطاف آن است. این ویژگی برای کسانی که بیشتر مواقع در شرایط خیس، بارانی و لغزنده رانندگی می کنند،  اهمیت بالایی دارد. همچنین لاستیک واریور با طراحی آج های عمیق تر و بهره گیری از ترکیبات منحصر به فرد، چسبندگی بهتری را در جاده ایجاد می کند. چسبندگی بهتر کنترل وسیله نقلیه را افزایش می دهد. همچنین در شرایط آب و هوایی نا مناسب احتمال لغزش خودرو را کاهش می دهد.

هندلینگ و فرمانپذیری بهتر از  ویژگی های دیگر لاستیک واریور است. این لاستیک با فناوری پیشرفته برند میشلن، طراحی و تولید شده است. همچنین برند واریور با بهبود طول عمر آج خود تعداد دفعات تعویض تایر را کاهش می دهد. با این کار لاستیک واریور در دراز مدت تاثیرات منفی زیست محیطی را کاهش می دهد. 

معایب

در بعضی موارد، کیفیت لاستیک‌های چینی امکان دارد ناپایدار باشد و بعضی از برندها ممکن است کمتر از انتظارات عملکردی باشند. برخی کاربران عنوان کرده اند که عمر لاستیک واریور، زیاد نیست. عموما عمر لاستیک چینی را نمی‌توان با عمر لاستیک‌های رده برتر جهانی مقایسه کرد؛ اگرچه لاستیک‌های چینی ممکن است عمر مفید کمتری نسبت به لاستیک‌های برندهای معروف داشته باشند اما مسلما عمر بالاتری نسبت به لاستیک‌های ایرانی خواهند داشت. البته نحوه رانندگی و مسیرهای رفت‌وآمد در عمر لاستیک تأثیر بسزایی دارد.عمر کوتاه به معنای نیاز به تعویض زودتر لاستیک‌هاست در نتیجه هزینه‌های بیشتری را در بلندمدت به همراه خواهد داشت. 

حس کنترل بر روی جاده برای لاستیک‌های واریور کمی کمتر است. برخی از لاستیک‌های واریور، به منظور افزایش عمر مفید و مقاومت در برابر سایش، طراحی‌شده‌اند. این می‌تواند نقشی در حس کنترل و عملکرد رانندگی داشته باشد. لاستیک‌های واریور در شرایط برف و یخبندان عملکرد بهتری نسبت به برخی از رقبا ندارند. این موضوع می‌تواند به عواملی نظیر طراحی پروفیل، جنس و ترکیب لاستیک و … باز می‌گردد.

لاستیک‌های واریور اغلب به عنوان لاستیک‌های پرچربی، با قیمت بالاتری نسبت به برخی از لاستیک‌های رقیب عرضه می‌شوند. این ممکن است برای برخی افراد به عنوان یک عامل محدودکننده محسوب شود.

خرید لاستیک واریور چینی از فروشگاه معتبر به شما می‌تواند اطمینان بیشتری در مورد کیفیت برند لاستیک منتخب بدهد.در زمان خرید لاستیک‌های چینی، باید به مطالعه دقیق و اطلاعات آن‌ها توجه کنید. انتخاب نامناسب مدل‌ها و سایز لاستیک‌ می‌تواند باعث کاهش کیفیت و کارایی رانندگی شود. مطالعه اطلاعات مندرج بر بدنه لاستیک، سابقه برندو مطالعه نظرات و مشاوره با کارشناسان به شما در خرید لاستیک کمک زیادی می‌کند.

دنیای لاستیک وکیلی با پشتیبانی ۲۴ ساعته در خدمت شما مشتریان گرامی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفر های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه