مجتمع صنایع لاستیک یزد رو به رشد است

لاستیک یزد

صنایع لاستیک یزد هم مانند تمام صنایع داخلی دوران افول و صعود زیادی را تجربه کرده است. آمارهای ماه گذشته این برند خبرساز است. با دنیای لاستیک وکیلی همراه باشید.

لاستیک یزد از کجا شروع شد

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در سال ۱۳۶۴ به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید تایر و تیوب کشور، در شهر یزد تاسیس شد.

این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی(IATF)، گواهینامه‌ها و تندیس‌های گوناگون در حوزه های مختلف کسب کرده است. این مجتمع توانست عنوان رتبه نخست کیفیت ملی ایران در سال ۱۴۰۲ را کسب نما

افتخارات خارجی

با دریافت نشان E-MARK از شرکت KBA آلمان برای محصولات خود و همچنین کسب گواهینامه و تندیس‌ صادرکننده نمونه کشوری، زمینه‌ی صادرات محصولات باکیفیت به اتحادیه اروپا را نیز فراهم نموده است.

آمارهای داخلی ماه گذشته چه می گویند

مجتمع لاستیک یزد در دی ماه نسبت به ماه قبل ۲۶٪ افت و در عین حال نسبت به میانگین ماه های اخیر به میزان ۱.۵٪ رشد داشته است. مقدار کل تولید یزدتایر در دی ماه تقریبا برابر با آذر ماه بود. مقدار فروش با ۲۳٪ افت نسبت به آذر ماه گزارش شده. اما با این حال میزان فروش تایر رادیال به عنوان محصول اصلی شرکت نسبت به ماه قبل حدود۱۵% رشد داشته است. نرخ فروش انواع تایر رادیال سیمی نسبت به ماه قبل ۰.۶درصد رشد داشته است.

با توجه به مجوز افزایش نرخ دریافتی، بعید بنظر می رسد رشد نرخ محسوسی را در آینده نزدیک شاهد باشیم. مجموع فروش شرکت در دوره ۱۰ماهه سال جاری حدود ۲.۸۷ همت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۰٪ داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه