مشهورترین کارخانجات لاستیک جهان

کارخانجات تولید لاستیک به صورت معمول از تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌گیرند تا موجب بهبود مشخصات لاستیک و عملکرد آن شوند. جهت ساخت و طراحی لاستیک‌های با کیفیت بالا بهینه سازی فرآیندهای تولید توسط شرکت‌ها انجام می‌گیرد.در ادامه به بررسی آن‌ها در گروه لاستیک وکیلی خواهیم پرداخت؛ 
تکنولوژی‌هایی مانند ترکیب پلیمر‌های مختلف، بهره گیری از فرمولاسیون‌های گوناگون، استفاده از شیوه‌های نوین جهت تولید لایه‌های مختلف لاستیک و … به شرکت‌ها کمک می کند تا لاستیک‌هایی با عمر مفید طولانی و عملکرد بهتری تولید کنند.

کارخانجات تولید کننده لاستیک به صورت معمول از مواد با کیفیت بالا جهت تولید لاستیک‌های خود استفاده می‌کنند. برای مثال، برخی از موادی که در تولید لاستیک‌ها به کار گرفته می‌شوند شامل روغن‌های پایه با مرغوبیت بالا، کربن سیاه و انواع مختلف پلیمرها مانند بوتادین، استایرن و … هستند. شرکت‌ها برای بهبود کیفیت محصولات خود، به طور مداوم کنترل کیفیت را از طریق آزمایش‌های دقیق و مداوم انجام می‌دهند.

مشهورترین کارخانه ها لاستیک جهان

شرکت‌های مشهور تولید کننده لاستیک

شرکت‌های معروف تولید کننده لاستیک مانند

  • میشلین
  • کانتیننتال
  • بریجستون
  • گودییر 
  • دانلوپ

دارای تاریخچه طولانی مدت در تولید لاستیک‌های باکیفیت می‌باشند. این کارخانجات به دلیل تمرکز بر کیفیت محصولات، تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از موادی با کیفیت بالا به عنوان برترین تولید کنندگان لاستیک در جهان شناخته می‌شوند.در این مقاله قصد داریم شما را با مشهورترین کارخانجات لاستیک جهان آشنا سازیم.

کارخانه لاستیک بریدجستون

کارخانه لاستیک بریدجستون در سال۱۹۳۰ آغاز به کار کرد و در حال حاضر در زمینه تولید لاستیک خودرو فعالیت می کند. محصولات برند بریدجستون مناسب برای استفاده در شرایط سختو نامساعد آب و هوایی می‌باشد. این مجموعه در ۱۷ کشور دنیا شعبه دارد و بیش از ۱۴۰ هزار نفر از کارکنان را در خود جای داده است.

کارخانه لاستیک بریدجستون
مشخصات برتر لاستیک بریدجستون شامل: مقاومت در برابر سایش و ضربه، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، شرایط نگهداری آسان، عمر طولانی و مفید، تحمل بار بالا، عملکرد عالی در شرایط سخت و نامساعد و در نهایت برند معتبر و مشهور می‌شود.

کارخانه لاستیک میشلن

کارخانه لاستیک میشلن در سال ۱۸۸۹ تأسیس شد و در زمینه تولید لاستیک های خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه فعالیت می کند. این کارخانه در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا فعالیت دارد و بیش از ۱۱۰ هزار نفر از کارکنان را در خود جای داده است. مجموعه لاستیک سازی میشلن یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک در جهان به شمار می‌رود. لاستیک سنگین، لاستیک بادی، لاستیک پلاستیکی و لاستیک صنعتی از جمله محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید : برای خرید لاستیک سنگین همین حالا اقدام کنید .

کارخانه لاستیک میشلن

کارخانه لاستیک کانتیننتال

شرکت لاستیک‌سازی کانتیننتال در سال ۱۸۷۱ شروع به فعالیت کرد. تست‌های ۶۵ روزه جاده‌ای از مزایای بزرگ کارخانه کانتیننتال محسوب می‌شود. این مجموعه در بیش از ۵۰ کشور دنیا فعالیت دارد و سه عنصر اصلی در بهبود و گسترش آن نقش دارد که شامل: مصرف سوخت، دوستدار محیط زیست بودن و ایمنی می‌باشد. در حال حاضر بیش از ۲۴۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

کارخانه لاستیک کانتیننتال

کارخانه لاستیک پیرلی

کارخانه لاستیک پایرلی در سال ۱۸۹۲ شروع به فعالیت کرد. از لاسیتک‌های مجموعه تولیدی پایرلی در اتوبوس‌ها، خودروهای مسابقه‌ای، ون‌ها، کامیون‌های و خودروهای سواری استفاده می‌کنند. این کارخانه در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا فعالیت دارد. تعداد کارکنان این شرکت معادل ۱۹۰ هزار نفر می‌باشد.

بیشتر بخوانید : خرید لاستیک آپولو را با گروه لاستیک وکیلی انجام دهید .

مشخصات لاستیک پیرلی

  1. بهره گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته
  2. استفاده از مواد با کیفیت بالا
  3. عمر طولانی
  4. عملکرد مفید و سودمند
  5. ایمنی، کیفیت و کارایی بالا
  6. راندمان سوخت مناسب
  7. افزایش زاویه چرخش و کنترل بیشتر در خط مستقیم

کارخانه لاستیک پیرلی

کارخانه لاستیک گودییر

مجموعه چند ملیتی لاستیک گودییر در سال ۱۸۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. تولید وعرضه تجهیزات مزرعه، دوچرخه، کامیون، اتوموبیل‌های مسابقه‌ای و ماشین‌های شاسی بلند از جمله دستاوردهای این شرکت لاستیک سازی به شمار می‌رود. کارخانه گودیر در بیش از ۲۰ کشور دنیا فعالیت دارد و بالای ۶۰ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. همان‌طور که می‌دانید آج لاستیک قسمتی است که با سطح زمین در تماس است به همین خاطر هرچه مقاومت و کیفیت بالاتری داشته باشد عمر دستگاه نیز افزایش می‌یاید.

مشخصات لاستیک گودیر

  1. ساخت و طراحی در سایزهای متنوع
  2. عمر طولانی و مفید آج

کارخانه لاستیک گودییر

کارخانه لاستیک دانلوپ

کارخانه لاستیک دانلوپ یک شرکت مشهور انگلیسی است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس گشت. در حال حاضر مجموعه دانلود در ۱۷۰ کشور دنیا فعالیت دارد. این کارخانه لاستیک‌های خود را بدون نقص و باکیفیت بالایی به بازار عرضه می‌دارد. از جمله دلایلی که شرکت لاستیک سازی دانلود را خاص کرده است، قیمت مقرون به صرفه آن می‌باشد که توجه مخاطبین بیشماری را به خود جلب کرده است. تعداد کارکنان این شرکت معادل ۱۰۰ هزار نفر می‌باشد.

کارخانه لاستیک دانلوپ

کارخانه لاستیک یوکوهاما

مجموعه تولیدی لاستیک یوکوماها در سال ۱۹۱۷ تاسیس گشت. لاستیک یوکوماها با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی‌های جهانی در جهت تولید انواع لاستیک ون، خودرو سواری، کامیون و… فعالیت می‌کند.تعداد کارکنان آن بالای ۷۰ هزار نفر می‌باشد.

مشخصات لاستیک یوماها

  • ایمنی، کیفیت و کارایی بالا
  • قابلیت لاستیک‌هایی با خاصیت خود بازگشت
  • لاستیک‌هایی با ترکیبات خاص
  • داشتن پایه پلی آمیدی در برخی
  • محصولات ورزشی
  • سختی و استحکام بالا
  • قابلیت انعطاف پذیری و جذب شوک
  • سرعت بالا در عملکرد

کارخانجات لاستیک یوکوهاما

کارخانه لاستیک بریدژاستون

از مشهورترین کارخانجات لاستیک جهان، بریدژاستون است که در سال ۱۹۰۶ آغاز به کار کرد. کارخانه لاستیک هانکوک
شرکت لاستیک سازی هانکوک از مشهورترین مجموعه‌های لاستیک در جهان است که محصولات خود را با کیفیت بالایی به مشتریان عرضه می‌دارد. این مجموعه در سال ۱۹۴۱ تأسیس شد و در زمینه ساخت انواع لاستیک‌های خودرو، موتورسیکلت، لاستیک‌های صنعتی و غیره فعالیت می‌کند. زیرمجموعه و کارکنان شرکت هانکوک ۷۰ هزار نفر می‌باشد.

کارخانه لاستیک بریدژاستون

کارخانه لاستیک برجستون

این کارخانه در سال ۱۹۳۱ تاسیس گشت و در زمینه تولید لاستیک‌های موتور، خودروهای سواری، لاستیک های صنعتی و غیره فعالیت می کند. این کارخانه در بیش از ۶۰ کشور دنیا فعالیت دارد و بیش از ۴۰ هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند.
سخن پایانی
همان‌طور که در این مقاله بررسی کردید: کارخانجات لاستیک برجستون، هانکوک، بریدژاستون، دانلوپ، گودییر، پایرلی از مشهورترین کارخانجات لاستیک جهان به شمار می‌روند که در این محتوا با مشخصات برتر آن‌ها آشنا شدید.
امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه مشهورترین کارخانجات لاستیک جهان به دست آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه