نکات مهم هنگام خرید لاستیک اپولو

خرید لاستیک یکی از مهم ترین انتخاب هایی است که هر راننده پیش روی خود دارد. در این بخش از دنیای لاستیک وکیلی نکات مهم هنگام خرید لاستیک آپولو را مرور خواهیم کرد.

درباره آپولو

شرکت تولید لاستیک آپولو در سال ۱۹۷۲ میلادی در هند تاسیس شد .آپولو در حال حاضر سه شعبه فعال در جهان تاسیس کرده است. علاوه بر آن پنج واحد تولیدی در کشور هند ، هلند و مجارستان دارد. در حال حاضر محصولات شرکت آپولو به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان عرضه می شوند . این شرکت ۶۹٪ از درآمد خالص خود را از کشور هندوستان ، ۲۶٪ درصد را از اروپا ( مجارستان و هلند ) و ۵٪ درآمد خود را از کشورهای دیگری که زیر شعبه آن است تأمین می کند. این رقم در پایان سال مالی ۲۰۲۰ معادل ۲.۲۷ میلیارد بود . 

نکات مهم خرید لاستیک آپولو

برای خرید این لاستیک لازم است موارد زیر را در نظر داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

تاریخ تولید لاستیک ها

به تاریخ تولید و انقضای لاستیک ها دقت کنید. زیرا تایری که انقضایش تمام شده باشد، نه چسبندگی مناسب دارد و نه کارایی مناسب. این مسئله احتمال حادثه را نیز بالا می برد . 

سایز لاستیک آپولو

سایز مناسب لاستیک می تواند راحتی را برای شما فراهم کند . شما می توانید سایز لاستیک را از دفترچه خودرو یا لاستیک های فعلی چک کنید.

توجه به سرعت مجاز

روی هر لاستیک شاخص سرعت مجاز با آن لاستیک نوشته شده است ، برای مثال ، لاستیک U حداکثر سرعت مجاز با آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است و در صورت سرعت بیشتر با این لاستیک احتمال ترکیدن و خطر را بالا می برد .

مناسب فصل

اگر شما یکی از افرادی هستید که به دنبال لاستیک فصلی هستید ، آپولو بهترین و خاص ترین گزینه برای شماست ، لاستیک های زمستانه و تابستانه آپولو از هر برند خاص تر و متمایز تر است.

لاستیک آپولو یکی از برند های با کیفیت و خاص با گزینه هاس متنوع برای مشتری و‌ مصرف‌ کننده استو دنیای لاستیک وکیلی جایی است که میتوانید این محصول را با قیمتی ویژه خریداری نمایید. جهت ثبت سفارش به فروشگاه ما مراحعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه