همه چیز درباره لاستیک بابکتی و خرید آن

همه چیز درباره لاستیک بابکتی و خرید آن

نام لاستیک‌های بابکتی یا تایرهای بابکت را بدون شک شنیده‌اید.این نوع تایرها یکی از محصولات معروف شرکت بابکت به شمار می‌روند که در زمینه تولید لاستیک‌های خودرو فعالیت می‌کند. لاستیک‌های بابکتی لاستیک‌ها با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب، مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفته‌اند.
لاستیک بابکتی در سایز‌های گوناگونی طراحی می‌شوند. این برند در شرایط گوناگونی تایرهای خود را تست کرده است که می‌توان به جاده‌های خشک، مرطوب، بارانی و برفی و… اشاره کرد. در ادامه به بررسی آن‌ها در گروه لاستیک وکیلی خواهیم پرداخت

لاستیک بابکتی و گل

فناوری‌های به کار رفته در لاستیک‌های بابکتی

در طراحی لاستیک‌های بابکتی از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده شده است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فناوری NanoPro-Tech
  • فناوری گازهای آزوت
  • فناوری Silica
  • فناوری تقویت شده با آرامید


لاستیک بابکتی با توجه به کیفیت و عملکرد عالی در خودروهای مختلفی که از جمله خودروهای سواری، ون، SUV و کامیون می‌باشند، مناسب است.لازم به ذکر است:  این برند لاستیک با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد که می‌تواند برای خریداران اقتصادی باشد.

لاستیک‌های بابکتی در دو مدل تابستانه و زمستانه به بازار عرضه می‌‌گردند و برای انواع خودروهای سواری، شاسی بلند و ون مناسب می‌باشند. این لاستیک‌ها با توجه به طراحی و تکنولوژی پیشرفته، دارای عمر طولانی و عملکرد بالایی هستنند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

 لاستیک بابکتی چیست؟

لاستیک بابکتی در حال حاضر متعلق به شرکت ژاپنی بریدجستون می.باشد که در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا، لاستیک بابکتی به فروش می‌رسد و طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد. یکی از برترین برندهای تایر معتبر در جهان، لاستیک بابکتی می‌باشد. کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه دو عامل مهم در انتخاب خریداران می‌باشد‌.

لاستیک بابکت در طرح‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌گردد. در حال حاضر از بهترین و محبوب ترین لاستیک‌ سنگین‌های موجود در بازار، لاستیک بابکت می‌باشد. مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه این محصول را به یک لاستیک ایده آل تبدیل کرده است.

در لاستیک بابکت تکنولوژی زیر سطحی استفاده شده است. بدان معنا که این لاستیک‌ها دارای یک رویه‌ی خاص هستند  که موجب افزایش مقاومت لاستیک در برابر سایش و خوردگی می‌‌شود. کاهش مصرف سوخت به همراه بهبود عملکرد ترمز دو مورد از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول به شمار می‌رود.

 پایداری در سرعت‌های بالا به همراه بهبود کنترل از مزایای این لاستیک به شمار می‌رود. کاهش صدای تایر هنگام رانندگی از دیگر مزیت‌های لاستیک بابکت محسوب می‌شود. در ترکیب این محصول از ماده‌ای به نام سیلیکا استفاده شده است که در ترمز کردن و افزایش چسبندگی لاستیک به سطح جاده تأثیر به سزایی دارد.

لاستیک بابکتی

بیشتر بخوانید : برای خرید لاستیک سنگین همین حالا اقدام کنید .

مزایای خرید لاستیک بابکتی

در این قسمت شما را با مهم‌ترین مزایا لاستیک بابکتی و خرید آن آشنا می‌سازیم:

  • کیفیت بالا: تکنولوژی‌ و مواد مرغوب به کار رفته در لاستیک بابکتی آن را به یک محصول منحصر به فرد از دید کاربران تبدیل کرده است.
  • قیمت مقرون به صرفه: قیمت این محصول در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار بسیار مناسب است.
  • کارایی و عملکرد مناسب: از این خودرو در جاده‌های بارانی، خشک، مرطوب و برقی استفاده می‌کنند.

جهت خرید لاستیک بابکتی ابتدا باید اندازه تایر را مد نظر قرار دهید. مشاوره گرفتن از نمایندگی‌های رسمی لاستیک منجر می‌گردد، جنس اصلی را خریداری فرمائید.

انواع لاستیک بابکتی

لاستیک‌های بابکتی، برای ماشین‌های سواری مختلف و در موقعیت متفاوتی قابل استفاده هستند. این لاستیک‌ها به دلیل کیفیت بالا و عملکرد مناسب در شرایط گوناگون، به صورت معمول برای رانندگی در شهر، رانندگی در بلندگوها، کوهستان‌ها، رانندگی در شرایط آب و هوایی مختلف و در مسافرت‌های بلند مدت استفاده می‌گردند.

توجه داشته باشید:  نوع لاستیکی که باید برای خودرو شما انتخاب شود، به شرایط رانندگی  و نیازهای خودروتان بستگی دارد. شاید یکی از بهترین راه‌ها جهت گزینش لاستیک خودرو، مشورت با کارشناسان در نمایندگی‌های رسمی برند لاستیک  باشد.

در ادامه شما را با انواع لاستیک بابکتی آشنا می‌سازیم:

تایر بار متعارف

تایر بار متعارف عبارت است از ماکسیمم فشار باد متعارف

تایر پربار

ظرفیت حمل بار در این تایر در مقایسه با سایر لاستیک‌ها بیشینه است.

تایر سواری

قطر رینگ این ماشین کمتر از ۷.۴۵ cm   است که معادل ۱۸ اینچ می‌باشد.

تایر کم بار

ظرف حمل بار در این لاستیک در مقایسه با سایر تایرها کم می‌باشد.

خرید لاستیک بابکتی


برای خرید لاستیک‌های بابکتی می‌توانید به فروشگاه‌های تخصصی لاستیک و خودرو،  فروشگاه‌های زنجیره‌ای و یا فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید. توجه کنید قبل از خرید بهتر است اطلاعات کافی درباره نوع و سایز لاستیک‌های مورد نیاز خود را جمع آوری کنید تا خرید به شکل صحیح انجام گیرد.

 

جهت خرید لاستیک بابکتی در ایران، می‌توانید به نمایندگی‌های رسمی در سراسر کشور مراجعه کنید. این مجموعه‌ها علاوه بر ارائه لاستیک بابکتی اصل، خدماتی همچون برش لاستیک، تعمیر و نصب تایر خودرو، تعمیر پنچر و … را نیز به مشتریان با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند.  در خرید لاستیک بابکتی بهتر است به نکاتی مانند سایز لاستیک، شرایط جاده،  نوع خودرو و نیازهای خودرو توجه کنید تا با خرید مناسب، امنیت و راحتی در رانندگی خودرو خود را تضمین کنید.
.سخن پایانی

همان طور که در این مقاله بررسی کردید: لاستیک بابکتی به دلیل کیفیت، عملکرد، کارایی بالا و در نهایت قیمت مقرون به صرفه بسیار مناسب است. تایر بار متعارف، پربار، سواری و کم بار از انواع لاستیک‌های بابکتی هستند که در این محتوا به مطالعه آن‌ها پرداختیم.

اگر قصد خرید لاستیک بابکتی دارید از فروشگاه‌های معتبر و باتجربه محصول خود را سفارش نمائید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه لاستیک بابکتی و خرید آن به دست آورده باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه