همه چیز درباره لاستیک لیفتراک بادی و خرید آن

 

لاستیک لیفتراک بادی چیست؟ این محصول یک نوع لاستیک پنوماتیک می‌باشد که برای استفاده در لیفتراک‌ها و ماشین‌آلات صنعتی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. لاستیک لیفتراک دارای چند لایه بوده و باعث کاهش فشار وزن بار بر روی زمین می‌شود. این ویژگی موجب می‌گردد؛ لیفتراک به راحتی بار سنگین را جابجا کند و در عین حال به  زمین آسیب وارد نکند.

سعی داریم در گروه لاستیک وکیلی در این مقاله همه چیز درباره لاستیک لیفتراک بادی و خرید آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

لاستیک لیفتراک بادی

 

نکات مثبت لاستیک لیفتراک بادی

لاستیک لیفتراک بادی نکات مثبت بیشماری دارد که در این قسمت با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

دوام و مقاومت بالا

امروزه به دلیل تولید انواع خودروهای گوناگون، صنعت لاستیک سازی نیز به شدت پیشترفت کرده است.

توانایی ضد سایش، مقاومت در برابرخوردگی، کنترل صدا، تعویض جهت وعملکرد در دمای بالا/پایین،  سرعت بالا و قابلیت استفاده در شرایط وسیعی از سطوح جاده می‌باشند. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان بهترین تایر را برای نوع خودرو و وضعیت رانندگی انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید : برای خرید لاستیک سنگین همین حالا اقدام کنید .

کاهش صدا

یکی از برترین مشخصه‌های لاستیک لیفتراک بادی، کاهش صدای آن می‌باشد که به دلیل موارد زیر به وجود می‌آید:

  • آج‌های نرم و لاستیکی
  • کیفیت مناسب محصول
  • خاصیت جذب بسیار بالا

تعویض آسان

استفاده از لاستیک‌های لیفتراک بادی در زمین‌های ناهموار و سخت به مرور موجب فرسایش آن می‌شود که نیاز به تعویض دارد.

محل‌های مورد استفاده از لاستیک لیفتراک بادی عبارتند از مناطق پرچاله و شن که راحتی منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورند. لاستیک لیفتراک بادی به دو صورت تعویض خواهد شد. ۱. رینگ را روی محور قفل می‌کنند۲. لاستیک را به رینگ قفل می‌زنند. با وجود چنین طراحی می‌توانید تایر لیفتراک خود را در مدت زمان کوتاهی تعویض کنید.

سایز و ابعاد لاستیک لیفتراک بادی

با توجه به اندازه و نوع لاستیک سنگین، ابعاد آن نیز متفاوت خواهد بود. بدیهی است که لیفتراک‌های بزرگ به لاستیک‌های بزرگ‌تر و محکم‌تری نیاز دارند. هنگام خرید لاستیک لیفتراک بادی باید گارانتی، ضمانت نامه خرید، خدمات پس از فروش و… را مورد بررسی قرار دهید.

این قابلیت نشان می‌دهد که آیا سایز محصول خریداری شده برای خودرو شما مناسب است یا خیر؟! سایز تایر شامل طول، عرض و ارتفاع لاستیک می‌باشد. از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید لاستیک باید به آن توجه داشته باشید همین عامل است. زمان تعویض لاستیک، اندازه تایر انتخابی با مدل فابریک خودرو باید تناسب داشته باشد. با مطالعه دفترچه راهنمای خودرو به راحتی می‌توانید سایز خودرو را بیابید. در غیر این صورت زیر کاپوت، کنار پنجره و درب‌ها نیز با توجه به مدل ماشین سایز لاستیک را زده است.

معرفی لاستیک لیفتراک بادی

لاستیک‌های لیفتراک به صورت معمول دارای دو بخش بدنه و پیچ لاستیکی  هستند که از جنس پلی‌پروپیلن یا پلی‌استر تولید می‌باشد. برای مقاومت در برابر شکستن و سایش طراحی شده است. پیچ لاستیکی که بر روی بدنه نصب می‌شود، بیشتر از جنس لاستیکی نرم می‌باشد و برای جذب شوک‌های ایجاد شده توسط لیفتراک و بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لاستیک‌های لیفتراک برای کار در شرایط صنعتی سخت تواید و به بازار عرضه می‌گردند و به دلیل عملکرد مناسب و مقاومت منحصر به فرد در برابر سایش، یکی از مهم‌ترین اعضای لیفتراک به شمار می‌روند.

از بارزترین مشخصات لاستیک لیفتراک بادی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد؛

  • قابلیت جابجایی بار سنگین
  • خراب نکردن زمین
  • قابل استفاده در لیفتراک‌ها و ماشین‌آلات صنعتی
  • دارای نوع و ابعاد متنوع
  • مناسب برای هر نوع کاربری
  • عرضه در قیمت‌های مختلف
  • تفاوت در برند و کیفیت
  • دارای مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه‌ها
  • قابل استفاده در شرایط سخت و نامساعد محیطی

خصوصیات لاستیک لیفتراک بادی

در این قسمت شما را با مهم‌ترین خصوصیات لاستیک لیفتراک بادی آشنا می‌سازیم.

– کاربرد در لیفتراک‌ها و ماشین‌آلات صنعتی

  • قیمت مختلف بر اساس برند و کیفیت محصول
    – توصیه به خرید از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد
  • برخورداری از چند لایه برای کاهش فشار وزن بار بر روی زمین
    – مطالعه نظرات و امتیازات دیگران قبل از خرید
    – تماس با فروشنده برای اطلاعات بیشتر
  • توانایی وامکان جابجایی بار سنگین بدون آسیب وارد شدن به زمین
    – نوع و ابعاد متنوع

نگهداری از لاستیک لیفتراک بادی

جهت نگهداری از لاستیک لیفتراک بادی باید به صورت مداوم رسیدگی‌های لازم را انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید وزن اصلی بارها روی لاستیک ماشین متحمل می‌شود. لاستیک لیفتراک در مقایسه با سایر تایرها تفاوت‌هایی دارد به همین خاطر نحوه نگهداری از آن نیز متفاوت خواهد بود.

لاستیک لیفتراک ساختارهای گوناگونی همچون رادیال، پاک، توپر فلزی، بادی، بایاس و… دارد. باید توجه داشته باشید که از هر کدام از این لاستیک‌ها نمی‌توان به جای یکدیگر استفاده کرد. به عنوان مثال از تایرهای بادی برای زمین‌های ناهموار استفاده می‌کنند در صورتی که از تایرهای توپر در سطوح صاف بهره می‌برند.

از جمله بهترین لاستیک‌های لیفتراک به نوع رادیال و بایاس می‌توان اشاره کرد که قابلیت‌های متنوعی دارند. زمانی که می‌خواهید یک تایر لیفتراک مناسب را انتخاب نمائید باید به مواردی همچون وزن، عمق آج، استقامت دیواره و… توجه فرمائید. براساس اطلاعات به دست آمده تایر توپر فلزی لیفتراک حدود ۲ تا ۳ برابر عمر طولانی‌تری در مقایسه با لاستیک لیفتراک بادی دارد و فشار بار بیشتری را می‌تواند تحمل کند. به همین خاطر ماشین آلات سنگین همچون جرثقیل بایستی حتما از نوع توپر باشند.

مواد اولیه و سازنده لاستیک‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. برخی لاستیک‌های سنگین هیچ گونه آلاینده‌های تولید نمی‌کنند و به دلیل حذف دوده کربن عمر کوتاه تری دارند. برخی از لاستیک‌ها به نوار ضد الکتریک نیاز دارند تا با استفاده از آن تجمع الکتریسیته ساکن را کاهش دهند.

لاستیک لیفتراک بادی انواع

خرید لاستیک لیفتراک بادی


جهت خرید و سفارش لاستیک لیفتراک بادی، بهتر است ابتدا نوع و ابعاد لاستیک مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. مشتریان باید مطابق با برند و کیفیت محصول، قیمت را مقایسه کنند و از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد محصول را سفارش دهند. همچنین می‌توانید از تجربیات دیگران در خرید این محصول بهره ببرید و نظرات و امتیازات آن‌ها را مطالعه کنید. در نهایت، بهتر است قبل از خرید با فروشنده تماس بگیرید و از جزئیات محصول و شرایط خرید مطلع شوید.

مشخصات فنی لاستیک لیفتراک بادی می‌تواند بسته به نوع لیفتراک و شرایط کار متفاوت باشد. برای خرید لاستیک لیفتراک بادی، ابتدا باید به دقت مشخصات فنی لاستیک مورد نیاز خود را بررسی کنید. بعد از آن، می‌توانید به دنبال فروشندگان معتبر و قابل اعتمادی برای خرید لاستیک لیفتراک بادی بگردید.

برای خرید لاستیک لیفتراک بادی می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم خودرو، فروشگاه‌های لوازم صنعتی و فروشگاه‌های آنلاین مراجعه نمائید و سفارش خود را ثبت نمائید. برخی شرکت‌های تولید کننده لاستیک لیفتراک، به عنوان فروشنده مستقیم لاستیک سنگین عمل می‌کنند.

قبل از خرید لاستیک لیفتراک بادی،  از فروشنده یا تولید کننده مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین لاستیک را برای نیاز خود تهیه نمائید. همچنین، باید مطمئن شوید که لاستیک لیفتراک بادی که قصد خرید آن را دارید، دارای تضمین کیفیت و گارانتی است تا در صورت وجود هرگونه مشکل، بتوانید به آسانی آن را عوض کنید.

سخن پایانی
همان‌طور که در این مقاله بررسی کردید؛ لاستیک لیفتراک بادی یکی از انواع لاستیک‌های مورد استفاده در ماشین‌آلات صنعتی به شمار می‌رود که با توجه به نوع کاربرد و محیط مورد استفاده، در ابعاد و انواع متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و مزایای لاستیک لیفتراک بادی پرداختیم.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و پاسخ پرسش‌های خود را در زمینه لاستیک لیفتراک بادی و خرید آن به دست آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه