هوشمند سازی لاستیک کامیون در میشلن رقم خورد

هوشمند سازی لاستیک کامیون چگونه رقم خورد

هوشمند سازی لاستیک کامیون شامل استفاده از ترکیبات متفاوت استفاده از فناوری های نوین از قبیل لاستیک های مجهز به سنسور ها و ارتباطات بی سیم می‌ باشد. این اقدامات باعث بهبود عمر مفید لاستیک، کاهش هزینه های نگهداری، و بهبود ایمنی و کارایی در برابر شرایط مختلف رانندگی می‌ شود. با دنیای لاستیک وکیلی در این خبر همراه باشید

شرکت میشلن (Michelin) با هوشمند سازی لاستیک کامیون غوغا به پاکرده است. این لاستیک مجهز به سنسور برای کاهش زود هنگامی و افزایش ایمنی میباشد. همچنین مجهز به فناوری های حس گر و اتصال به اینترنت است. حتی به صورت زمان بندی شده، اطلاعات مربوط به فشار هوا و دما را به رانندگان منتقل نماید. این لاستیک به تکنولوژی های نو آورانه برای بهبود عملکرد و ایمنی است.

درباره میشلن

شرکت میشلن یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده لاستیک در جهان است. این شرکت فرانسوی در سال ۱۸۸۹ تأسیس شد. امروزه هم به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تولید لاستیک شناخته می‌شود.

میشلن به دلیل تمرکز بر نوآوری و پژوهش‌های پیشرفته ، به یکی از پیشگامان صنعت حمل و نقل تبدیل شده است.

میشلن به تولید انواع لاستیک های متنوع از جمله لاستیک های خودروهای سواری، اتوبوس، کامیون، موتورسیکلت و حتی فضایی می پردازد. این شرکت یکی از ارائه دهندگان اصلی لاستیک های مسابقات معروف در جهان شناخته می‌شود.

میشلن به تحقیقات و توسعه فعالانه خود در زمینه هوشمند سازی لاستیک کامیون به منظور افزایش ایمنی و کارایی لاستیک ها وسایل نقلیه استفاده می‌شود.

از اینکه نظرات و دیدگاه خود را با دنیای لاستیک وکیلی در میان میگذارید سپاس گزاریم 

دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفرهای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه