برند اوپال برای اولین بار در ایران

برند اوپال یکی از جدیدترین برند های لاستیک موجود در ایران است. ما با اکثر برند های مطرح و مشهور لاستیک آشنایی داریم. اما در این میان برندی وجود دارد که شاید حتی نام آن را نشنیده باشید. با دنیای لاستیک وکیلی همراه باشید تا با هم بیشتر درباره آن بدانیم.

برند اوپال تولید کجاست؟

برند اوپال (opals) یک برند چینی است که از سال ۱۹۹۸ پا به عرصه تولید لاستیک گذاشته است. از آن زمان تا به امروز همراه با بازارهای محلی، لاستیک های اوپال در بازارهای بین المللی تایر نیز تقاضای بالایی دارند. آنها در بیش از ۸۰ کشور و منطقه از جمله آمریکای لاتین، اروپا، خاورمیانه، استرالیا و آفریقا صادر می شوند. اوپال از مواد اولیه و تجهیزات درجه یک برای تولید لاستیک های درجه یک استفاده می کند که می تواند بهترین رانندگی را در هر شرایط جاده ای ارائه دهد.

ویژگی های برند اوپال

فناوری ترکیبات پیشرفته در تولید لاستیک و ترکیب انواع پلیمر های طبیعی و مصنوعی این برند را به در افزایش کیفیت و کاهش فرسایش یاری کرده است. الگوی آج های نا متقارن این لاستیک ها، افزایش انعطاف در شرایط مرطوب را فراهم می کند. همچنین قالب های پهن سبب افزایش سطح تماس و بهبود راندمان سوخت می شود. در ادامه به سایر مزایای این لاستیک ها اشاره می کنیم

  • کیفیت بالا
  • فرسایش کمتر
  • کارکرد بالا
  • قیمت مناسب
  • طراحی گل ویژه
  • ضمانت ۵ ساله
  • قالب پهن
  • لاستیک قدرتی با قابلیت تحمل حجم بار زیاد
  • مقرون به صرفه بودن
  • شیار های های مناسب برای آب و هوای بارانی
  • کاهش صدا و نویز

طراحی گل لاستیک اوپال برای چه خودرویی مناسب است؟

این برند لاستیک های خود را در قالب تیوپلس عرضه می کند. این لاستیک ها با شکل گل منحصر به فردی طراحی شده اند. گل جلو برای رانندگی در جاده ها بسیار مناسب است. گل عقب با دیفرانسیل و دیزاین ویژه سبب تسلط بر خودرو در پیچ جاده ها می شود که این امر حوادث جاده ای را تا حد زیادی کاهش می دهد.

این لاستیک ها علاوه بر خودرو های کامیونی و اتوبوسی برای خودرو های معدنی نیز تولید می شود. توجه داشته باشید گل های معدنی برای مسافت های کم و حجم بار بالا مناسب است.

این نکته را در نظر داشته باشید که لاستیک های اوپال لاستیک هایی قدرتی هستند و در سرعت بالای ۸۰ با بار سنگین تاب آوری ندارند.

برند اوپال در دنیای لاستیک وکیلی

از مهم ترین مسائل در زمینه واردات محصولات، وجود واسطه های بی شمار است. دنیای لاستیک وکیلی مفتخر است که عرضه کننده لاستیک اوپال برای اولین بار در ایران می باشد. از مزایای این رویداد حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات این برند در ایران است. همین امر سبب شده تا قیمت این لاستیک به نسبت برند های رقیب مناسب تر باشد. علاوه بر آن ضمانت ۵ ساله محصولات این برند باعث اطمینان خاطر شما همکاران گرامی و رانندگان عزیز می باشد. لاستیک های این برند با تاریخ تولید ۲۰۲۴ در دنیای لاستیک وکیلی عرضه می شوند.

پرسش های متداول

چرا لاستیک های اوپال را تهیه کنیم؟

مقرون به صرفه بودن، کیفیت و کارایی بالا ،فرسایش کم و ضمانت ۵ ساله می تواند دلیل خوبی برای تهیه این لاستیک ها باشد.

آیا لاستیک های این برند در سرعت بالا کارایی مناسبی دارد؟

خیر این لاستیک ها قدرتی هستند نه سرعتی

عمر مفید این لاستیک چقدر است؟

بستگی به نحوه رانندگی و شرایط محیطی شما دارد و اینکه تا چه حد به میزان بار و سرعت مجاز برای لاستیک توجه داشته اید. توجه داشته باشید ککه برای آب و هوای

این برند را از کجا می توانم تهیه کنم؟

برند اوپال در ایران تنها توسط دنیای لاستیک وکیلی عرضه می شود. جهت تهیه این محصول و اطلاع از قیمت آن می توانید با ما در تماس باشید.

سخن پایانی

استفاده از لاستیک‌های نامناسب می‌تواند منجر به کاهش عملکرد موتور، افزایش مصرف سوخت و مخاطرات ایمنی شود. با در نظر گرفتن عواملی مانند اندازه، الگوی سطح، ظرفیت بار و نگهداری منظم، می‌ توانید تضمین کنید که موتور خودروی شما بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد و در عین حال تجربه رانندگی صاف و ایمنی را فراهم می‌کند. به خاطر داشته باشید که سرمایه‌ گذاری در لاستیک‌های با کیفیت سرمایه‌ گذاری در بقای خودروی شما و آرامش روحی شما در جاده است. دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفر های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه