تاریخچه برند فایرستون

برند فایرستون یکی از برندها ی تولید لاستیک است که در سطح جهانی غوغا به پا کرده. با ما همراه باشید تا درباره این شرکت بیشتر بدانیم.

آغاز تا اوج

برند فایرستون در سال ۱۹۰۰ میلادی به دست “ هاروی فایرستون ” که اصالتا آمریکایی بود ، تاسیس شد. هاروی فایرستون در دسامبر ۱۸۶۸ در اوهایو چشم به جهان گشود . او با ایزابل اسمیت ازدواج کرد. حاصل این ازدواج ۷ فرزند بود . هاروی برای ساخت و پیشرفت شرکتش و صنعت لاستیک سازی آمریکا تلاش ویژه ای نمود . او کوشید تا همیشه نام شرکتش در اوج بماند و همینطور شد. سرانجام هاروی فایرستون در تاریخ ۷ فوریه ۱۹۳۸ و در سن ۶۹ سالگی در فلوریدا چشم از جهان بست ؛ کار ها و پیشرفت های او در صنعت لاستیک سازی هیچ وقت از یادها فراموش نخواهد شد و در حافظه دوستداران این صنعت باقی خواهد ماند .

برند فایرستون ، در روز سوم اوت ۱۹۰۰ میلادی در شهر اکرون اوهایو که زادگاه و مقر اصلی پیشه وران صنعت لاستیک مانند ، شرکت لاستیک سازی ” گودیر ” می باشد ، تاسیس شد. این برند در ابتدا با ۱۲ نفر کارمند کار خود را آغاز کرد . 

همکاری برند فایرستون و گودیر

شرکت فایرستون و گودیر برای ۷۵ سال متوالی بزرگ ترین شرکت های ساخت تایر در آمریکای شمالی بودند ؛ در سال ۱۹۰۶ ، فردی به نام “هنری فورد” که دوست صمیمی هاروی فایرستون بود ، تایر را برای ماشین فورد مدل تی ، برگزید و به همین صورت ، فایرستون به یکی از بزرگترین شرکت های بی بدیل موجود و حاضر در صنعت لاستیک سازی شد .سرانجام در سال ۱۹۸۸ ، شرکت فایرستون به یک شرکت ژاپنی به نام بریجستون واگذار شد

لوگو

جالب است بدانید که هاروی فایرستون و هنری فورد و توماس ادیسون در بین عموم مردم به عنوان رهبران ، پیشه و صنعت ایالات متحده آمریکا که در کنار همدیگر کار می کردند ، عموم این افراد را در کنارهم با عنوان ” باشگاه میلیونر ها ” یاد می کنند . 

دنیای لاستیک وکیلی ارائه دهنده لاستیک های سنگین خارجی در ایران . برای بررسی موجودی به سایت فروشگاه ما سر بزنید.

دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفرهای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه