میشلن های تقلبی در بازار

مدت زیادی است که در بازار لاستیک مسئله وجود میشلن های تقلبی چالش برانگیز شده است. با دنیای لاستیک وکیلی همراه باشید تا این موضوع را از زوایای گوناگون بررسی کنیم.

چرا میشلن تقلبی

میشلن از برند های تولید کننده لاستیک است. این شرکت فرانسوی در کشور های گوناگون مانند ایتالیا نمایندگی های فعال دارد. این شرکت با سیاست های خود اقدام به ایجاد نمایندگی های فعال در اروپا و آسیا کرده است. این موضوع قابل اثبات نیست که کدام یک از این لاستیک ها کیفیت بالاتری دارد اما مشخصا دلیلی بر تقلبی بودن نیست.

مروری بر میشلن

این شرکت چند ملیتی در سال ۱۸۸۹ توسط ادوارد و آندره میشلن در فرانسه تأسیس شد. دفتر مرکزی شرکت میشِلَن در هم اکنون در شهر کلرمون فران فرانسه قرار دارد.

این شرکت ابتدا به تولید تایر دوچرخه پرداخت. البته این برند از آن سال تاکنون صدها محصول نوین تولید کرده که یکی از آنها تایر رادیکال است.

میشلن در سال ۱۹۸۸ شرکت تایر سازی گودریچ را تحت مالکیت خود درآورد.این شرکت پس از تصاحب کارخانه‌ های گودریچ به تأمین‌ کنندهٔ تایر شاتل‌ های فضایی در ایالات متحده تبدیل شد. هم‌ اکنون نیز برای شاتل فضایی، هواپیما، خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه لاستیک تولید می‌ کند.

مزیت های رقابتی

لاستیک های میشلن به واسطه عملکرد خوبشان در مناطق خشک و مرطوب شناخته می شوند. این برند لاستیک به واسطه تولیدات متنوع و گسترده همواره مورد توجه بوده است.

از سوی دیگر این لاستیک ها به واسطه کیفیت و انعطاف بهره وری سوخت را افزایش می دهند. داشتن۱۴۴۰۰۰ کیلومتر گارانتی یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

سوالات متداول

چه لاستیک هایی بهتر از میشلن هستند؟

بسته به نیازهای رانندگی و بودجه، سایر برندهای تایر درجه یک که می‌توان به غیر از میشلین در نظر گرفت، بریجستون، کانتیننتال و گودیر هستند.

قیمت لاستیک های این برند چگونه است؟

قیمت لاستیک میشلن نسبت به سایر برند ها بالاتر است. اما این به معنی کیفیت و کارایی بیشتر نیز می باشد.

آیا میشلن در ایران موجود است؟

بله. دنیای لاستیک وکیلی ارائه دهنده با کیفیت ترین لاستیک میشلن با قیمت مناسب است.

دنیای لاستیک وکیلی همواره به دنبال کیفیت و قیمت مناسب است. جهت سهولت دسترسی شما عزیزان به محصولات و لیست قیمت ها اپلیکسشن دنیای لاستیک وکیلی ایجاد شده است. برای نصب به کافه بازار مراجعه فرمایید. جهت ثبت سفارش به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفرهای شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه