راهنمای خرید لاستیک مارشال

مارشال سال ها است که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما برخی از این برند رضایت کافی ندارند. در این مقاله به بررسی نحوه خرید هوشمندانه این لاستیک می پردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

تاریخچه شرکت مارشال : 

شرکت مارشال يك شعبه از شرکت لاستیک سازی كومهو است كه مقر اصلى آن شرکت در گوانگ جو ، کشور كره جنوبى مى باشد . شركت كومهو در سال ۱۹۶۰ تاسيس شد و در سال ۲۰۲۲ توانست فروش خود را به ۲ ميليارد دلار با فروش بيش از ۶۵ ميليون حلقه لاستیک برساند .

اين شركت زيرمجموعه كمپانى كومهو آسيا است كه داراى تاريخچه بسيار غنى از این صنعت و یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین شرکت ها در کره جنوبی است که خطوط هواپیمایی و هوایی آسیانا ، عضو اتحاد ستاره ها نیز به آن تعلق و صاحب آن است . شرکت کومهو با بيش از حدود ۱۰۰۰۰ كارمند از شركت‌هاى بزرگ كره‌اى و شرق آسیا محسوب مى شود . 

ویژگی های برند و لاستیک های مارشال

۱ . آج های مدرن و نوآورانه ، و فناوری پلیمری .

۲ . تقارن لاستیک ها دولبه برا بالانس بیشتر در جاده .

۳ . دارای خاصیت لاستیک ها solid .

۴ . دوام طولانی با عمری بالا برای استفاده بهینه مصرف کننده .

۵ . سازگاری با محیط زیست ، دارای لایسنس های سازگار با طبیعت .

خط مشی های برند مارشال

تايرهای شرکت مارشال زير نظر اين گروه با بيش از ۲۵ سال تجربه مداوم و پی در پی ، در زمينه توليد انواع لاستيك همواره تلاش كرده است تا لاستيك‌هاى مقرون به صرفه و ارزان اما با كيفيت بالا و دوام مناسب توليد و عرضه كند . 

همچنین با توجه به اهمیت های محیط زیستی در سالیان اخیر ، این شرکت اقدامات ویژه ای را در خط تولید لاستیک های پایدار و انجام برنامه ریزی های کامل و اصولی در همه مراحل تولید تا دفع پسماند را در برنامه کاری و تولیدی و ساختاری شرکت لحاظ و عنوان کرده است .  

لاستیک های پایدار مارشال با استفاده از مواد سازگار با طبیعت و محیط زیست و طی فرآیندهای تولیدی که آلاینده‌ها و آلودگی ناشی از کارخانه را کاهش می‌دهند ، تولید و عرضه می شوند .در تولید تایر های پایدار اغلب از مواد بازیافتی یا منابع تجدید پذیر در دسترس استفاده می شود .

مراکز تحقیقاتی این شرکت در گوانگ جو (کشور كره)، آكرون (آمریکا)، برمينگام (کشور انگلستان) و تيانجين (جمهوری چين) توانستند به دستاوردهاى مهمى در راستاى ارتقا كيفيت محصولات شرکت دست یابند/.

مارشال
مارشال

قانون ۳ گانه کاهش

قانون” ۳ گانه كاهش” معروف اين شركت كه شامل : كاهش در مصرف سوخت ، كاهش نويز و صداى اضافى و كاهش اثر فرسايشى روى تایر است منجر به توليد لاستيك‌ هاى با كيفيت‌‌ ، پايدار و با طول عمر بیشتر شده است. از طرف دیگر لحاظ كردن كليه نكات محيط زيستى در تمامى چرخه توليد تا دفع زباله ، ابن شرکت را به اعتبار و جایگاه خاصی در سطح بین المللی رسانده است .

در کل همانطور که در بالا گفته شده است ، برند مارشال یک برند مقرون صرفه ، با کیفیت ، دارای اصالت و کیفیتی بی بدیل نسبت به رقبای خود می باشد ، می توانید مطمئن باشید که لاستیکی را که می خواهید هم مقرون هم با کیفیت باشد ، بهترین گزینه روبروی شما برند مارشال می باشد . خرید از فروشگاه های معتبر می تواند رضایت شما از خرید این محصول را افزایش بدهد. دنیای لاستیک وکیلی جایی است که می توانید با اطمینان خاطر خرید کنید. جهت ثبت سفارش به فروشگاه ما مراجعه فرمایید. دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفر های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه