تاریخچه برند واریور

لاستیک های چینی برای رفع مشکل قیمت و عرضه به بازار جهانی لاستیک اضافه شدند. واریور یکی ازبرند های محبوب چینی است.

آغاز با شکوه

شرکت لاستیک واریو یکی از کارخانه های تولید کننده لاستیک چینی است. این شرکت با سرمایه گذاری و منتقل کردن دانش فنی و تکنولوژی برند میشلن فعالیت می کند. واریور توسط شرکت Hangzhou Zhongce Rubber Co., Ltd در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد. این برند به عنوان یکی از زیر مجموعه های این شرکت فعالیت می‌کند.

همکاری با میشلن؟

در سال ۲۰۱۱ میشلن به عنوان برترین کمپانی تولید تایر، برای سرمایه گذاری و بهبود پایدار حمل و نقل در چین با شرکت دابل کوین همکاری مشترک خود را آغاز نمود. لغت “واریور” به معنای “جستجو کننده جدید” در زبان فرانسه است. نام این برند نیز یادآور تجربه مشترک این سه شرکت است. میشلن، واریور و دابل کوین مثلث برمودای تایر چینی هستند.

چرا واریور

لاستیک های واریور با طرح گل و سایز های متنوع برای رفع نیاز رانندگان و متناسب با شرایط مختلف طراحی می شوند. این تایر ها با استفاده از دانش فنی میشلن در دابل کوین تولید شده است. همچنین از لحاظ فنی بسیار کارآمد و مناسب است. توسعه‌ دهندگان این برند همیشه در پی بهبود کیفیت محصولات خود بوده‌اند تا بتوانند مصرف‌کنندگان را در خرید کالای با کیفیت بالا، رضایت مطلوب را فراهم کنند. استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته و مواد با کیفیت راز موفقیت تولید آن هاست.

لاستیک‌های واریور به تنوع بالایی از محصولات در انواع سایزها شناخته شده است. این شامل لاستیک‌ های تابستانه، زمستانه، تمام فصل و لاستیک‌ های عملکرد بالا برای خودروهای ورزشی می‌شود.

دنیای لاستیک وکیلی رائه دهنده لاستیک های سنگین واریور در ایران. جهت خرید و کسب اطلاعات محصولات به سایت ما مراجعه فرمایید.

دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفر های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه