در شانگهای چینRubbertech بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فناوری لاستیک

لاستیک های چینی که در بازار به کیفیت مرغوب و قیمت مناسب شهرت دارند برند های معروف لاستیک چینی، درست از همان فرایندهای تولیدی استفاده می‌کنند که در کشورهای پیشرو و پیشرفته شاهد آن هستیم .

حالا شانگهای در سال ۲۰۲۴ میزبان در این نمایشگاه Rubbertech،  بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فناوری لاستیک است که همزمان با رشد صنعت بین المللی لاستیک برگزار می شود، بیش از ۸۱۰ شرکت غرفه دار در  فضای نمایشگاهی به وسعت ۵۰,۵۰۰ متر مربع حضور خواهند داشت.این بزرگترین و بین المللی ترین نمایشگاه حرفه ای است. ماشین آلات و تجهیزات لاستیکی از ۳۰ کشور در سراسر جهان جمع آوری شده است.

مواد شیمیایی لاستیک، مواد خام لاستیکی و لاستیک ها و همچنین کالاهای لاستیکی غیر تایر همگی در یک محصول واحد ادغام می شوند. کنفرانس سالانه صنعت لاستیک یک رویداد ضروری برای همه اپراتورهای صنعت است.این رویداد از ۱۹تا۲۱ سپتامبر ۲۰۲۴ در شانگهای چین برگزار میشود

RubberTech China یک پروژه ۲۰ ساله است که در سال ۱۹۹۸ راه اندازی شد. RubberTech چین طی ۲۰ سال گذشته از زمانی که برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ به عموم معرفی شد، توسعه یافته است

برای ثبت نام و شرکت در این رویداد به https://fa.cantonfair.net/event/1512-china-international-exhibition-on-rubber-technology-rubbertech مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه