احتکار لاستیک در آبیک

حکایت دیرینه احتکار لاستیک این بار در قزوین خبر ساز شد. با دنیای لاستیک وکیلی همراه باشید.

احتکار عجیب

به نقل از خبرگزاری موج ۱۳۷ حلقه لاستیک احتکار شده در آبیک ضبط و کشف شد.

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک در این باره توضیح داد. وی گفت برابر کسب خبری مبنی بر دپو تعداد قابل توجهی تایر خودرو در انبار یکی از واحدهای توزیع لاستیک دولتی در شهرستان آبیک، بررسی صحت و سقم و موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به همراه نماینده سازمان صمت و مرجع قضائی به این واحد صنفی مراجعه کردند. پس از بررسی مشخص شد علیرغم وجود لاستیک مورد درخواست شهروندان، این فروشنده ضمن خودداری از توزیع، اقدام به احتکار آن در انبار خود کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در بازدید انجام شده ۱۳۷ حلقه لاستیک دپو شده به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد. او خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

در هفته های گذشته هم اخباری مبنی برکشف لاستیک های قاچاق در استان های مختلف منتشر شده بود

اگیت
احتکار لاستیک

تأثیر احتکار لاستیک بر بازار

احتکار لاستیک یا هر نوع محصول دیگری می‌تواند تاثیرات منفی جدی بر بازار و مصرف‌کنندگان داشته باشد. این کار باعث کمبود محصول می شود.

برای مقابله با احتکار، افزایش شفافیت در زنجیره تامین، تنظیمی کارآمد‌ تر از سوی دولت، تشدید مجازات برای افراد و شرکت‌ های احتکاری، و حمایت از رقابت سالم و نوآوری می‌ تواند اقدامات موثری باشد. این اقدامات باعث تضمین رقابت سالم در بازار و محافظت از منافع مصرف‌ کنندگان خواهد شد.

دنیا لاستیک وکیلی ارائه دهنده لاستیک های با کیفیت در ایران. جهت کسب اطلاع از موجوی به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

دنیای لاستیک وکیلی همراه امن سفر های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه